keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Stockkan hullut päivät alkoivat tänään!

Olen vapaalla ja vaikka ajattelin, että ei sieltä hulluilta päiviltä mitään mulle löydy niin päätin lähteä katsastamaan. Suunnistan autolla sinne tunnin sisällä ja harmittelen, että lähteminen meni näin myöhään. Mun piti olla siellä jo 11 pistaan. Katson ja ostan vain jos löydän jotain tärkeetä! (niin varmaan) Mutta olisitte ylpeitä kun eilen jätin kaksi valokuvakehystä ostamatta vaikka ne sopi täydellisesti mun asuntoon ja vielä Tarjoustalosta, ei uskois vai mitä! Sitten mun pitäs tänään vielä kävästä kahvilla kaverin kanss,a postissa ja rautakaupassa.

Mulla saapui viime viikolla Jenkeistä ebayn kautta huudettu uusi GHD hiustensuoristin ja kihisen ilosta päästä testailemaan sitä, pitää ensiks vaan hankkia se oikea töpseli rautakaupasta!

See you!

Susan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti